Bisiklet

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, bisiklet yolu projelerine Türkiye genelinde 7 milyon 518 bin lira maddi destek sağlayacak.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Müsteşarı Mustafa Öztürk, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı olarak bisiklet kullanımını yaygınlaştırmak için belediyelere bisiklet yolu yapımında kullanılması amacıyla maddi destek programı başlatıldığını açıkladı.

Bu kapsamda Bakanlığa, büyükşehir, il, ilçe, belde ve üniversitelerden bisiklet yolu projesi için birçok başvuru yapıldığını aktaran Öztürk, şu bilgileri verdi:

“Bu projelerden 11’i teknik açıdan uygun bulundu. Bakanlıkça Kocaeli, Ordu, Sakarya, Yozgat, Erzurum, Nevşehir, Tokat, Erzincan, Kilis, Malatya ve Kahramanmaraş belediyeleri ile Atatürk Üniversitesi kampüsü ve diğer üniversitelerin bisiklet yolu projelerine toplam 7 milyon 518 bin lira maddi destek sağlandı. Bu bisiklet yolu projelerine göre yapılacak yolların toplam uzunluğu yaklaşık 91 kilometre olacak.”

Bisiklet yolu projesi hazırlayacak Belediyelere rehber olması amacıyla “Şehir İçi Bisiklet Yolları Kılavuzu” hazırladıklarını ifade eden Müsteşar Öztürk, yayımlanan kılavuzun büyükşehir, il, ilçe, belde yerel yönetimlerinin tümüne ve diğer ilgili kamu kurum ve kuruluşlarına dağıtıldığını dile getirdi.

Sosyal Medyanın Gücü İle Müşterilerinizin Deneyimimlerini Mükemmelleştirin
Gücü yadsınamaz bir hale gelen sosyal medya, dünyanın her yerinde milyonlarca kişi tarafından
kullanılıyor. Müşterisine ulaşmak isteyen markalar da doğal olarak sosyal medyayı en iyi şekilde
kullanmak durumunda kalıyor. Marka algısı yaratma, tanınırlığı artırma gibi konular dışında asıl
olarak markalar sosyal medyayı müşterileri ile duygusal bağ kurmak için kullanıyor.
Markaların müşteri deneyimlerini artırmak bunun yanında yeni müşteriler bulmak için kullandığı
platformların başında instagram, facebook, twitter gibi sosyal medya platformları gelir. Çünkü
insanlar günlerinin en az iki üç saatini sosyal medyada geçirmektedir. Markalar da potansiyel
müşterilerine ulaşmak için bu yolu kullanılır. Sosyal medya kullanımı yapmayan bir marka çok
büyük bir potansiyel müşteri havuzunu görmezden gelmiş demektir. Büyük ya da küçük
boyutundan bağımsız olarak her markanın sosyal medya iletişimi olmak zorundadır.
Sosyal medyanın yarattığı bir iş kolu; Fenomenlik
Gazetelerde, televizyonlarda ve bir çok youtube videolarında konuşulduğu üzere günümüzün en
çok kazandıran mesleklerinden biri fenomenlik yani influencer lık. Özellikle Instagram özelinde
ortaya çıkan fenomenlik ilk olarak markaların ürünlerini gönderdiği, bunları takipçileri ile
paylaşan hesaplar üzerinden başladı. Zamanla takipçi sayısı artan bu hesapların reklamlarının
markalara çok büyük dönüşleri olduğu gözlendi. Sonrasında da en fazla takipçi sayısı olan
hesaplar müthiş paralar kazanmaya başladı. Marka işbirlikleri ve projeleri kapsamında harika
projeler ortaya çıkmaya başladı. Ünlülerin reklam ve işbirliği projeleri için çok yüksek meblağlar
istemesi de markaları bunlara alternatif bulmaya sürükledi.
Takipçi sayısının artmasını sağlamak için tercih edilebilecek bir çok yöntem vardır. Türkiye’nin
en büyük ve eski internet hizmeti sağlayıcılarından biri olan Crovu, tüm sosyal medya
kanallarında takipçi sayınızı artırmanıza yardımcı olur. Doğru hedef kitlesine ulaşabilmek için
hızlı ve güvenilir hizmet sağlayan Crovu, satış öncesi ve sonrası destek ekibi ile her an
ulaşılabilir durumda. En kaliteli sosyal medya hizmetleri, güvenli ve hızlı sonuç, ulaşılabilir
destek ekibi ve kolay ödeme yöntemleri ile Türkiye’nin en çok tercih edilen internet hizmeti
sağlayıcılarından biri Crovu’dur.
Sosyal medyada takipçi sayısı ve etkileşim neden önemlidir?
Instagram, facebook ya da youtube. Hangi sosyal medya kanalı olursa olun her birinin kendi
içerisinde bazı dinamikleri vardır. Bu dinamiklerin başında da takipçi sayısının ve etkileşimin
önemi gelir. Tüm bu platformların alogoritmaları gayet açıktır, ne kadar çok takipçi sayınız varsa
ve bu takipçileriniz etkileşim içerisinde ise o kadar fazla gösterim alırsınız. Yani çok takipçileriniz
oldukça onların beğeni ve yorumları ile hesaplarınız kendilğinden öne çıkar. Böylece reklam
vermenize de gerek kalmaz. Artan takipçi sayısı ve etkileşim ile;

Potansiyel müşterilerinize çok daha kolay ulaşabilirsiniz
Var olan müşterileriniz ile daha kolay iletişim kurabilir, duygusal ve samimi bir bağ
oluşturabilirsiniz.
Var olan müşterilerinizin müşteri deneyimlerini iyileştirebilir, şikayetlerini ve
memnuniyetsizliklerini en kısa sürede çözebilirsiniz.
Kampanyalar, projeler ve iş birlikleri ile daha geniş kitlelere kısa sürede ulaşabilirsiniz.
Fenomen ve marka sayfalarında, onaylı hesap ve çok takipçili bir hesap olmak oldukça
önemlidir. Yapılan araştırmalara göre kullanıcılar çok takipçisi olan hesapları daha güvenli bulup
onları takip etmeyi tercih ediyor. Marka ya da kişisel hesabı büyütmenin iki yöntemi vardır.
Takipçi satın almak ya da reklam vermek. Facebook ya da twitter reklamlarının dönüşleri
oldukça yavaş olurken bütçeleri de oldukça yüksektir. Güvenilir ve kaliteli takipçi artırma
hizmetleri sayesinde ise çok daha kısa sürede yüzlerce takipçiye sahip olunabilir. İnstagram
takipçi hizmetleri konusunda Crovu tavsiye edilen sosyal medya hizmetleri sağlayıcısıdır. Hızlı
teslimat, müşteri memnuniyeti, güvenli siparis ve gizlilik Crovu’nun en önemli özellikleridir.
Kaynak: https://crovu.co/instagram-takipci-satin-al/

Leave a Comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

You may also like