İSTANBUL'DAN HABERİNİZ OLSUN. OKUYUN, KEŞFEDİN İSTANBUL'U YAŞAYIN...

“Gözleri Üzerinde” projesi hayata geçirildi

yazar Duygu Kuyumcu

Sağlık Bakanlığı, sigara kullanımının zararlarına karşı farkındalık oluşturmak için “Gözleri Üzerinde” adlı projeyi hayata geçirdi. Düzenlenen kampanyanın içeriği, birbirinden farklı şekilde kurgulanmış senaryolar ve dövizlerle çocuklar tarafından anlatıldı. Bu farkındalık projesiyle sigaraya karşı sokakta harekete geçen çocuklar, gösterdikleri tepkiler ve attıkları sloganlarla sigara içen vatandaşları sigarasız bir hayata davet etti.

DİKKAT EDİN, “GÖZLERİ ÜZERİNDE”…

Halk sağlığı ile ilgili birçok farkındalık projesine imza atan Sağlık Bakanlığı Sağlığın Geliştirilmesi Genel Müdürlüğü, düzenlediği son projesiyle sigara kullanımına karşı net bir tavrı olduğunu bir kez daha gösterdi. Reta, Admind ve Brandworks işbirliğiyle gerçekleştirilen kampanya kapsamında sigara içen vatandaşların verdiği değişik reaksiyonlar, sigaranın insan yaşamındaki etkisini bir kez daha ortaya koydu. Sigara içen vatandaşları hedef alan çocuklar; attıkları sloganlar, dövizler ve senaryolar gereği gerçekleştirdikleri rollerle vatandaşları sigarasız bir hayata davet etti.

gözleri üzerinde

SİGARANI SÖNDÜR, ÇİÇEĞİNİ AL…

Kampanya kapsamında sigaralarını söndüren kişilere çiçek vereceklerini söyleyen çocuklar, hep birlikte “Sigaranı söndür, çiçeğini al” sloganını attı. Küçük çocukların sigarasını bırakan kişilere verdiği çiçekler, ortaya duygusal ve güzel anlar çıkmasına vesile oldu.  Yolda sigarayla yürüyen insanların karşılarına da “DUR” ihtarıyla çıkan çocuklar; “Kendini de bizi de zehirleme” sloganı ile bunun sigaraya karşı yapılan bir kampanya olduğunu anlattı.

gözleri üzerinde

PROJE, 24 SAATTE 1,5 MİLYON KİŞİYE ULAŞTI…

Sağlık Bakanlığı’nın Ankara’nın en köklü ajanslarından biri olan Reta, dijital ajans Admind ve PR ajansı Brandworks ile gerçekleştirdiği kampanya kapsamında çocuklar, vatandaşların yüzlerini gülümseterek sigarasız bir yaşama çağırdı. Ankara’nın birçok farklı mekanında gerçekleşen etkinliklerin TV reklam filmi de tüm ulusal kanallarda yayınlanacak. Reta’nın Kreatif Direktörü Serkan Ersan, “Gözleri Üzerinde” kampanyası ile ilgili yaptığı açıklamada “Fikir sürecinden hayata geçirilmesine kadar çok emek harcanan bir proje oldu. Çocuklarla çalışmanın zorluğunu hepimiz biliyoruz. Çok çalıştık, çok emek verdik ama sonunda ortaya çok güzel ve ses getiren bir iş çıktı. Projemizin 24 satte 1,5 milyon kez izlenmesi, işimizi ne kedar doğru yaptığımızın bir kanıtı. Öncelikle ekibime, Sağlık Bakanlığı’na ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.

Gözleri Üzerinde

İlgili Haberler