İSTANBUL'DAN HABERİNİZ OLSUN. OKUYUN, KEŞFEDİN İSTANBUL'U YAŞAYIN...

İsfanbul, Türkiye’nin en büyükleri arasında!

yazar Pınar Baltacı

Türkiye’nin ilk tema parkı, alışveriş kompleksi, eğlence ve yaşam merkezi İsfanbul, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından düzenlenen Türkiye’nin 500 Hizmet İhracatçısı Araştırması’nda 2018 yılında da dereceye girerek, iki yıl üst üste Türkiye’nin en büyük hizmet ihracatçıları arasında yerini aldı.

Türkiye İhracatçılar Merkezi (TİM) tarafından üçüncüsü düzenlenen, Türkiye’nin 2023 hedefleri doğrultusunda hizmet sektörünün gelişiminin değerlendirilmesine, potansiyelinin ortaya çıkarılmasına katkıda bulunmak amacıyla hayata geçirilen Türkiye’nin 500 Büyük Hizmet İhracatçısı Ödül Töreni, Ticaret Bakanlığı’nın desteğiyle gerçekleştirildi. Ödül töreninde eğlence ve alışverişi aynı çatı altında buluşturan İsfanbul Eğlence, Alışveriş ve Yaşam Merkezi, hizmet ihracatı ile Türkiye’nin ilk 500 hizmet ihracatçısı arasına girdi. İstanbul’da merkezi konumu ile yılda 20 milyonun üzerinde ziyaretçi çeken İsfanbul, yerli ziyaretçiler kadar yabancı turistlerden de yoğun ilgi görüyor.

“EĞLENCE PERAKENDESİ” KONSEPTİ

Konu ile ilgili konuşan Gürsoy Proje Grubu CEO’su Osman Şentürk; “İsfanbul olarak eğlence ve perakendeyi birleştirdiğimiz ‘eğlence perakendesi’ konseptimiz ile farklılaşarak, misafirlerimize eşsiz bir deneyim sunuyoruz. Proje genelinde yılda 20 milyonun üzerinde misafir ağırlıyoruz. İstanbul’da eğlence, alışveriş ve sosyalleşme merkezi olarak öne çıkan İsfanbul markamız, yeni yatırımlar ve projeler ile gücünü artırarak ve yeni marka kimliği ile artık sadece Türkiye’nin değil, içinde bulunduğumuz coğrafyanın da eğlence, yaşam ve alışverişte en büyük adresi oldu” şeklinde konuştu.

“AMACIMIZ TURİSTLERİ İSFANBUL’DA AĞIRLAMAK”

Sahip olduğu özgün konsept sayesinde yerli ziyaretçiler kadar yabancı turistlerden de yoğun ilgi gördüğünü ifade eden Şentürk, sözlerine şöyle devam etti: “Körfez ülkeleri, Azerbaycan, Rusya ve Balkanlar, en çok ziyaretçi aldığımız ülkeler arasında yer alıyor. Türkiye’yi merkez aldığımızda, 2-2,5 saatlik uçuş mesafesindeki 2 milyar kişinin yaşadığı çevreye hitap ettiğimizi görüyoruz. Hedefimiz, İstanbul’a gelen her iki turistten birini İsfanbul’da ağırlamak. 2019 yılında büyüme oranlarının geçtiğimiz senenin üzerinde olacağını ve Türkiye’ye gelen dış turizm kaynaklı ziyaretçi sayılarının yükseleceğini öngörüyoruz. Biz de İsfanbul olarak farklı konseptimiz ve inovatif yaklaşımımızı koruyarak, kompleks genelinde sunduğumuz sosyal ve kültürel etkinlikler ve yeni yatırımlar ile projemizi geliştirmeye devam edeceğiz. Bu durum, hizmet ihracatı volümümüzü büyütecek ve ülkemize yurt dışından döviz girişini artırarak ekonomide pozitif ivmelenme sağlayacak bir faktör olacaktır.”

İlgili Haberler