Şişli Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve iletişim projesi olan Komşu Masa, ilçenin ana iletişim hattı oldu. Proje, ilk yılında komşularının güvenini kazanarak yüzde 84 oranında memnuniyet aldı.
19 Aralık 2019 tarihinde hizmete açılan Komşu Masa’da bu güne kadar; 24 farklı iletişim kanalından 570 bin 923 kez Şişlili komşular ile iletişim kuruldu. Komşu Masa’ya gelen 177 bin 417 istek, talep ve önerinin 165 bin 658‘i Şişli Belediyesi’nin ilgili birimlerince çözümlendi.

“BAŞKA BİR YEREL YÖNETİM MÜMKÜN”
Şişli Belediye Başkanı Muammer Keskin, belediye olarak amaçladıklarının insana dokunan projeler üretmenin yanında ulaşılabilir bir belediye haline gelmek olduğunu belirtti. Komşu Masa’nın başarısı ile ilgili şu açıklamalarda bulundu; “Biz; ‘Başka bir yerel yönetim mümkün’ diyerek yola çıktık. İnsanı merkeze alıyor, vatandaşı yönetime katıyor ve toplumun tamamına eşit hizmet götürüyoruz. Burada en kıymet verdiğimiz projelerimizden biri olan Komşu Masa devreye giriyor. Bu sistem sayesinde ayrıcalık ve aracı olmadan her komşumuz 7/24 doğrudan belediyemize ve hizmetlerimize ulaşıyor. Hak temelli hizmetlerimizden ilçe halkımız eşit olarak faydalanabiliyor.”


